SPONZORSKÉ BALÍČKY
35 000 Kč + DPH 21%
- Výstavní plocha 6 m2
- Možnost uspořádání firemní prezentace bez dalších nákladů – cena zahrnuje pronájem sálu, základní AV techniku, technickou podporu. Další náklady např. občerstvení, personál a pod. si sponzor hradí nad rámec sponzorského příspěvku.
- Propagace firemní prezentace prostřednictvím elektronické pozvánky (pozvánku dodá sponzor)
- Reklamní roll up v každém jednacím sále (roll upy si dodá sponzor)
- 3 vystavovatelské registrace
- Reklamní stránka ve sborníku abstraktů, formát B5 (250 × 176)
- Uvedeni Ioga sponzora na kongresových jmenovkách
- Uvedeni loga sponzora ve všech kongresových tiskovinách
- Uvedeni loga sponzora v newsletteru rozesílaném účastníkům konference
- Možnost vloženi 3 ks vkladů do kongresových tašek
- Uvedení loga sponzora na webových stránkách akce
25 000 Kč + DPH 21%
- Výstavní plocha 4 m2
- Možnost uspořádání firemní prezentace bez dalších nákladů – cena zahrnuje pronájem sálu, základní AV techniku, technickou podporu. Další náklady např. občerstvení, personál a pod. si sponzor hradí nad rámec sponzorského příspěvku.
- Propagace firemní prezentace prostřednictvím elektronické pozvánky (pozvánku dodá sponzor)
- Reklamní roll up v každém jednacím sále (roll upy si dodá sponzor)
- 2 vystavovatelské registrace
- Reklamní stránka ve sborníku abstraktů, formát B5 (250 × 176)
- Uvedeni loga sponzora ve všech kongresových tiskovinách
- Uvedeni loga sponzora v newsletteru rozesílaném účastníkům konference
- Možnost vloženi 2 ks vkladů do kongresových tašek
- Uvedení loga sponzora na webových stránkách akce
5 000 Kč + DPH 21%
- Reklamní roll up v každém jednacím sále (roll upy si dodá sponzor)
- Uvedeni loga sponzora ve všech kongresových tiskovinách
- Uvedeni loga sponzora v newsletteru rozesílaném účastníkům konference
- Možnost vloženi 1 ks vkladů do kongresových tašek
- Uvedení loga sponzora na webových stránkách akce
10 000 Kč + DPH 21%
Posterová sekce proběhne v úterý 5.9.2023 od 19:00 hod. a současně s ní se uskuteční společenská večeře formou rautu.
- Logo partnera bude umístěno na všech stolech v prostorách posterové sekce a rautu
- Partner může v prostorách posterové sekce a rautu poskytnout drobné reklamní předměty
FIREMNÍ PREZENTACE (stánek, firemní prezentace, kávové přestávky)
15 000 Kč + DPH 21%
- Paralelní satelitní symposium o délce 15 minut čistého času (nezahrnuje přípravu sálu)
- Téma satelitního symposia musí být projednáno a schváleno vědeckým výborem konference
- Partner může distribuovat svůj propagační materiál během své prezentace
- Generální partner/sponzor má přednost při výběru času pro svou prezentaci do 1. 7. 2023
- Pro výběr ostatních zájemců rozhoduje zasláni závazné objednávky
- Přesný čas prezentace bude upřesněn s ohledem na finální skladbu odborného programu
Cena zahrnuje:
- Poskytnutí sálu včetně základního AV vybavení, 2 mikrofony, řečnický pult, projektor, AV technika, asistenci organizátora
- Propagace firemního symposia prostřednictvím elektronické pozvánky (pozvánku si dodá firma) v rámci newsletteru organizátora
Termíny firemních prezentací
15 000 Kč + DPH 21%
- Výstavní plocha 4 m2
- 1 vystavovatelské registrace
- Dodatečná vystavovatelská registrace
(vystavovatel má možnost získat jednu dodatečnou registraci v ceně 2 000 Kč + DPH 21%)
♦ ♦ ♦
10 000 Kč + DPH 21%
-
- Logo partnera bude umístěno na všech stolech
-
- Partner může v prostorách kávové přestávky poskytnout drobné reklamní předměty
Termíny kávových přestávek
REKLAMNÍ PŘEDMĚTY
10 000 Kč + DPH 21%
50% sleva při dodání objednatelem
Logo partnera uvedeno na propiskách
Všichni účastníci obdrží propisku při registraci
V případě, že objednatel bude požadovat dodávku reklamního předmětu od organizátora konference,
je nutné zaslat objednávku a dodat podklady pro jejich výrobu nejpozději do 31.7.2023
10 000 Kč + DPH 21%
-
- 50% sleva při dodání objednatelem
-
- Logo partnera uvedeno na poznámkovém bloku
-
- Všichni účastníci obdrží poznámkový blok při registraci
-
- V případě, že objednatel bude požadovat dodávku reklamního předmětu od organizátora konference,
je nutné zaslat objednávku a dodat podklady pro jejich výrobu nejpozději do 31.7.2023
- V případě, že objednatel bude požadovat dodávku reklamního předmětu od organizátora konference,
10 000 Kč + DPH 21%
-
- 50% sleva v případě dodání objednatelem
-
- Logo partnera uvedeno na tašce jako hlavní logo doplněné logem konference
-
- Všichni účastníci obdrží tašku s konferenčními materiály při registraci
-
- V případě, že objednatel bude požadovat dodávku reklamního předmětu od organizátora konference, je nutné zaslat objednávku a dodat podklady pro jejich výrobu nejpozději do 31.7.2023
INZERCE
1 000 Kč + DPH 21%
- Jeden propagační materiál (max. 1 list, formát A4) nebo malá brožura (formát A5, max. 4 strany)
- Tašku obdrží každý účastník při registraci
1 000 Kč + DPH 21%
- jedna plnobarevná strana, formát A5 - jednostranně
- reklama bude uveřejněna v tištěné i elektronické verzi sborníku abstraktů
1 000 Kč + DPH 21%
- umístění loga ve finálním programu, který dostane každý účastník
2 000 Kč + DPH 21%
- Logo partnera bude umístěno na označení poslucháren a aktuálním programu konkrétní místnosti
- Možno umístit kód s odkazem na stránky partnera