Menu Zavřeno

PARTNERSKÉ ÚROVNĚ

60 000 Kč + DPH 21%

  • Výstavní plocha 12 m2
  • Exkluzivní umístěni výstavní plochy (plocha bude rezervována do 1.7.2025, po tomto termínu bude uvolněna dalším zájemcům (sponzor/vystavovatel)
  • Reklamní roll up v každém jednacím sále (roll upy si dodá sponzor)
  • 4 vystavovatelské registrace
  • Reklamní stránka ve sborníku abstraktů, formát B5 (250 × 176)
  • Uvedeni Ioga sponzora na kongresových jmenovkách
  • Uvedeni loga sponzora ve všech kongresových tiskovinách
  • Uvedeni loga sponzora v newsletteru rozesílaném účastníkům konference
  • Možnost vloženi 4 ks vkladů do kongresových tašek
  • Uvedení loga sponzora na webových stránkách akce s možností odkazu na webové stránky sponzora a profilu partnera (do 300 slov)

   

                                           15 000 Kč + DPH 21%

  • Paralelní satelitní symposium o délce 15 minut čistého času (nezahrnuje přípravu sálu)
  • Téma satelitního symposia musí být projednáno a schváleno vědeckým výborem konference
  • Partner může distribuovat svůj propagační materiál během své prezentace
  • Generální partner/sponzor má přednost při výběru času pro svou prezentaci do 1. 7. 2023
  • Pro výběr ostatních zájemců rozhoduje zasláni závazné objednávky
  • Přesný čas prezentace bude upřesněn s ohledem na finální skladbu odborného programu

Cena zahrnuje:

  • Poskytnutí sálu včetně základního AV vybavení, 2 mikrofony, řečnický pult, projektor, AV technika, asistenci organizátora
  • Propagace firemního symposia prostřednictvím elektronické pozvánky (pozvánku si dodá firma) v rámci newsletteru organizátora

     Termíny firemních prezentací


                                                                                                          ♦ ♦ ♦


15 000 Kč + DPH 21%

  • Výstavní plocha 4 m2
  • 1 vystavovatelské registrace
  • Dodatečná vystavovatelská registrace
    (vystavovatel má možnost získat jednu dodatečnou registraci v ceně 2 000 Kč + DPH 21%)

 

 

 


♦ ♦ ♦

10 000 Kč + DPH 21%

    • Logo partnera bude umístěno na všech stolech

    • Partner může v prostorách kávové přestávky poskytnout drobné reklamní předměty

                                                               Termíny kávových přestávek

8 000 Kč + DPH 21%

50% sleva při dodání objednatelem

Logo partnera uvedeno na propiskách

Všichni účastníci obdrží propisku při registraci

V případě, že objednatel bude požadovat dodávku reklamního předmětu od organizátora konference,
je nutné zaslat objednávku a dodat podklady pro jejich výrobu nejpozději do 31.7.2023


           10 000 Kč + DPH 21%

    • 50% sleva při dodání objednatelem

    • Logo partnera uvedeno na poznámkovém bloku

    • Všichni účastníci obdrží poznámkový blok při registraci

    • V případě, že objednatel bude požadovat dodávku reklamního předmětu od organizátora konference,
      je nutné zaslat objednávku a dodat podklady pro jejich výrobu nejpozději do 31.7.2023


10 000 Kč + DPH 21%

    • 50% sleva v případě dodání objednatelem

    • Logo partnera uvedeno na tašce jako hlavní logo doplněné logem konference

    • Všichni účastníci obdrží tašku s konferenčními materiály při registraci

    • V případě, že objednatel bude požadovat dodávku reklamního předmětu od organizátora konference, je nutné zaslat objednávku a dodat podklady pro jejich výrobu nejpozději do 31.7.2023


1 000 Kč + DPH 21%

    • Jeden propagační materiál (max. 1 list, formát A4) nebo malá brožura (formát A5, max. 4 strany)

    • Tašku obdrží každý účastník při registraci


1 000 Kč + DPH 21%

    • jedna plnobarevná strana, formát A5 - jednostranně

    • reklama bude uveřejněna v tištěné i elektronické verzi sborníku abstraktů


1 000 Kč + DPH 21%

    • umístění loga ve finálním programu, který dostane každý účastník


2 000 Kč + DPH 21%

    • Logo partnera bude umístěno na označení poslucháren a aktuálním programu konkrétní místnosti

    • Možno umístit  kód s odkazem na stránky partnera